Kuvia Lasten päivästä

26.6.2019

Taikuri Paspartuu keräsi paljon innostunutta yleisöä, josta hän poimi myös avustajia.
Kesästä toiseen Naulaa ja naputa on perheiden suosikki.
Lempäälän taideyhdistys järjesti piirustuspajan.
Lempäälän Pohjola-Nordenin teltalla askarreltiin koristeita juhannussalkoon eikä keskittyminen vielä herpaantunut, vaikka kulttuurikoordinaattori Talvikki jo juonsi sisään taikuria.
Käsityömestari Anja Voutilainen näytti kehruuta ja esillä oli hänen hienoja peittokirjontatöitään.
Titta Eräniitty Lempäälän Taitokeskuksesta auttoi punomaan hyppynaruja. Niitä ehti valmistua satakunta. Näkösällä myös keppihevonen; ohjelmaan kuului ratsastuskisakin!
Koirakerholaiset olivat tuoneet koiriaan taputeltaviksi ja pupujakin sai ihmetellä.
Hakkarin koulun ilmaisutaidon oppilaat esittivät kolmea pukkia ja peikkoa.

Lastenpäivää vietettiin Museoraitilla 15.6. iloisesti ja väkirikkaasti. Lempäälä-Seura ja kunnan kulttuuripäivät olivat pääjärjestäjät, mutta monen yhteistyökumppanin kanssa. Kiitos kaikille!